poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Tulipanowy festiwal w Ogrodzie Botanicznym UW.

Jesienią tego roku Uniwersytet Warszawski będzie obchodził swój 200 jubileusz. Przez te wszystkie lata uczelnia zachwyca różnorodnością, kreatywnością i pasją swoich członków ,  Dowodem tego był chociażby tulipanowy festiwal, który odbył się w Ogrodzie Botanicznym UW. W dwa weekendy kwietnia w parku Ogrodu odbyła się impreza, podczas której pokazano zwiedzającym sposoby uprawy oraz piękno wiosennych roślin ozdobnych.


W Ogrodzie Botanicznym UW zakwitły tysiące kwiatów cebulowych: tulipanów, narcyzów i szafirków. 



Pogoda dopisała, więc niespiesznie udałam się na spacer alejkami...

 



... i podziwiałam budzącą się do życia przyrodę... 


 


... oraz  odkryłam urokliwe zakątki, do których w trakcie poprzednich odwiedzinach Ogrodu nie dotarłam.





Bardzo lubię takie wydzielone miejsca w ogrodach.

Na koniec deser w botanicznej kawiarence .
Polecam!!!


Polecam Wam spacer w Ogrodzie Botanicznym UW. Już za kilka dni pierwszy, długi weekend majowy - może właśnie tu warto się wybrać. Macie jakieś plany na majówkę? Zostajecie w domu, czy krótki wyjazd?

Jakby nie było - życzę Wam, aby majówka była udana.




6 komentarzy:

  1. Zazdroszczę takich przyjemnych widoków na żywo :)
    W majówkę będę w domu, ale na pewno wybiorę się na spacer. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna szybko mija, więc warto nacieszyć się jej pięknem, kwiatami... Teraz miło jest spacerować, bo wszędzie jest pięknie... kwitną drzewa i nawet trawa ma inny kolor niż latem.
      Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego.

      Usuń
  2. Może się minęłyśmy? ja też byłam, a w zasadzie bywam co najmniej raz w tygodniu, żeby nasycić się zmieniającymi się kolorami wiosny! Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Madzia, że często bywasz . Spacerując po Twoim blogu mam wrażenie , że sama też w Ogrodzie jestem tak często. I prawdą jest, że można co tydzień podziwiać inne kwiaty, które właśnie zakwitły.
      Pozdrawiam wiosennie.

      Usuń
  3. Szkoda że mnie ze sobą zabrałaś. Moje dwie miłości - Warszawa i kwiaty - w jednym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem musisz koniecznie do nas dołączyć.

      Usuń