poniedziałek, 1 lutego 2016

W pierwszy dzień ferii "pierwsze koty za płoty".

Tytuł dzisiejszego posta możemy  potraktować dosłownie i w przenośni. Dziś w moim województwie, w województwie mazowieckim rozpoczęły się ferie zimowe. Pewną zmianę w rytmie dnia odczuły niewątpliwie dzieci , ale poczułam także ja. Zrobiłam przerwę w pracy i dołączyłam do projektu prowadzonego przez Galerię Oficyna w Płocku. Tu jej strona http://galeriaoficyna.pl/ . Galeria przygotowała cykl warsztatów dla dzieci i młodzieży, która w czasie ferii została w mieście. Uważam,że tego typu warsztaty  to idealna okazja  twórczego spędzania wolnego czasu. 

Mam nadzieję, że tak będzie, gdyż część spotkań poprowadzę ja - pasjonatka rękodzieła.

Pierwszą rzeczą, którą wspólnie stworzyłyśmy było etui na telefon z filcu.
Taka była moja propozycja:


 Motywem przewodnim jednak zostały tytułowe koty.
Taki był ostateczny wybór moich młodych twórczyń.
I bardzo dobrze, podziwiam je za kreatywność.




Jedno etui powstało w radosnych, wiosennych  kolorach.


Dwa kolejne to duet "Best Friends":


"Pierwsze koty za płoty".

Na kolejnych warsztatach robimy ocieplacze na kubki.
Już nie mogę się doczekać :-))

5 komentarzy:

  1. Wspaniale! Jestem przekonana, że młode twórczynie są zachwycone :) Życzę świetnej zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Dziewczyny wyszły z warsztatów bardzo zadowolone. I ja i one bardzo dobrze się bawiłyśmy. A przed nami jeszcze kilka spotkań.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie dodatki - super Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i witam serdecznie.
      Ja też bardzo lubię takie praktyczne dodatki. Takie etui mam od ponad roku i muszę stwierdzić, że to bardzo dobra ochrona telefonu przed tym co kryje się w damskiej torebce. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. No no no warsztaty dla dzieciaków zawsze mi sie podobały :)

    OdpowiedzUsuń