niedziela, 9 marca 2014

Poznańska Palmiarnia- egzotyczna oaza w centrum miasta



DZIEŃ DOBRY.

Witam Was serdecznie :-)
Piękny, marcowy weekend dobiega końca. Ciekawa jestem,
 jak udało Wam się go spędzić?
Na kilku blogach widziałam, że  porządki wiosenne w Waszych ogródkach już trwają. ... 
Zmobilizowałyście mnie  tak bardzo, że też złapałam za grabie i
  z wielką przyjemnością rozpoczęłam  sezon  u siebie na działce.
 
Aura wiosenna sprzyja tego typy pracom,
zachęca do spacerów i spędzania wolnego czasu na powietrzu.

Ja tydzień temu ( po targach GARDENIA -SPECIAL DAYS )
wybrałam się z moimi koleżankaki ( florystkami z zmiłowania)
 na spacer w uroczym miejscu.
W centrum Poznania mieści się bowiem Poznańska Palmiarnia,
ogród pełen roślinności z różnych stref klimatycznych .





Szum wody i dźwięki żywych ptaków towarzyszyły naszej wycieczce.


 
Czekały na nas akwaria pełne egzotycznych ryb.




Zwiedzanie Palmiarni urozmaiciłyśmy sobie odrobiną słodyczy w miejscowej kawiarni.
;-)   :-)


Oddałyśmy się chwili relaksu wśród  roślinności i minerałów.



 
Do domu wracałyśmy o zmroku.

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja dawno nie byłam w Poznaniu, dlatego czas spędzony w tym mieście wykorzystałam maksymalnie. ... były targi, Palmiarnia i spacer po starówce - do późnego wieczora.

      Usuń