poniedziałek, 3 marca 2014

GARDENIA. SPECIAL DAYS. cz.2


Witajcie Kochane!

Kontynuując moją foto-relację z targów w Poznaniu
chcę Wam jeszcze pokazać stoiska z cudeńkami,
dzięki którym można zmienić wystrój swojego domu, mieszkania lub ogrodu.


Mogłam tam spacerować godzinami... :-)


Ponieważ były to Targi Produktów Świątecznych i Okazjonalnych,
niektórym wystawcom udało się przenieść zwiedzających
i w zimową ...


... i w bożonarodzeniową scenerię.


Zwiedzając dalej można było momentami poczuć ducha zbliżających się
Świąt Wielkanocnych.


Mnóstwo wielkanocnych dekoracji...



A tu szeroka gama bibelotów,
które my - miłośniczki pięknych wnętrz - tak kochamy.





Mam nadzieję, że choć trochę udało mi się zachęcić Was
do uczestniczenia w tego typu spotkaniach.
Pozdrawiam  marcowo ;-)

5 komentarzy:

  1. Wiesz zazdroszczę Ci oglądania tych cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Jolu! Bardzo fajne zdjęcia z targów! Ja niestety nie dotarłam :( Pozdrawiam z Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, z Krakowa do Poznania to duży kawał drogi...
      ale uwież mi, warto pojechać na takie targi.
      Może za rok uda Ci się zorganizować taką podróż :-)
      Dziękuję za odwiedziny.
      Pozdrawiam serdecznie. Jola

      Usuń