środa, 24 maja 2017

Niebiesko-biała kompozycja

Wiosna wyraźnie przyspieszyła. Każdego dnia zmienia swoje oblicze. Wystarczą 2-3 dni mojej nieobecności na działce, a widać duża zmiany. Rozkwitają nowe kwiaty, rośliny wyciągają się spod ziemi do góry...  Mijają tylko 2-3 dni, a zmiany widać  bardzo duże. Moja mama określiła to ostatnio tak: "Ty śpisz, a tu wszystko rośnie..." - coś w tym jest ;-)

Cieszy mnie to bardzo, 
bo już  mogę zbierać  kwiaty na bukiety.

Z tych, które zebrałam kilka dni temu powstała niebiesko-biała kompozycja na stół.  

W niskim naczyniu
 (kupionym na giełdzie w Broniszach koło Warszawy) 
umieściłam gąbkie  florystyczną do roślin żywych. 

Do działkowych bukietów dodaję dużo liści. 
O tej porze roku zbieram  najczęściej liście konwalii i  host.
 


 Nazbierałam narcyze, zawilce, orliki i niezapominajki.  






Całość uzupełniłam wilczomleczem sosnka,
któremu bardzo dobrze rośnie się na mojej działce.

Niby nic wielkiego.
Przyniosłam do domu pospolite, wiosenne kwiaty,
a od razu zrobiło się przyjemniej, wiosennie.


2 komentarze:

  1. Witaj. Bardzo lubię takie naturalne ogrodowe aranżacje. A narcyzy przecudne! Pozdrawiam serdecznie i uśmiech przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - jak miło...
      U Ciebie też znajduję to, co mi się najbardziej podoba - to co naturalne.
      Pozdrawiam majowo.

      Usuń