piątek, 16 maja 2014

Już za tydzień...




Już za tydzień (23-25 maja) w moim mieście odbędzie się VI Jarmark Tumski.
Tym razem planuję wziąć w nim udział jako wystawca rękodzieła.
Razem z bratową przygotowałyśmy trochę drobiazgów
do dekoracji domu, balkonu lub tarasu.

Będą wianki w różnych sylach...



Będą butelki na nalewki i lampiony ozdobione techniką decoupage...



Przygotowałam przeróżne ozdobne zawieszki i stroiki - idealne na prezent.
26 maja - Dzień Matki  : mamy nadzieję,
że każdy znajdzie na naszym stoisku coś wyjątkowego dla swojej mamy ;-)



Ewa wymalowała mnóstwo solniaczków : aniołki, misie, kotki......
.... do wyboru do koloru.

Będzie w czym wybierać.

Żeby tylko pogoda dopisała. :)*

Relację z Jarmarku przedstawię szybko - obiecuję.

Pozdrawiam.


8 komentarzy:

  1. Zatem udanego jarmarku!!:) I wielu zadowolonych klientów życzę:)
    Pozdrawiam radośnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , dzięki - mam lekką tremę.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Urocze te dodatki, życzę udanego jarmarku i zapraszam na Majowe Candy do mnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje. Widziałam już Twoje Majowe Candy. Muszę znaleść wolną chwilkę i ustać w kolejce po wygraną. Maj to "mój miesięc"- więc wierzę, że szczęście się do mnie uśmiechnie. ;-)

      Usuń
  3. Uwielbiam targi z rękodziełem. Zyczę wielu zadowolonych klientów Jolu :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia na jarmarku i wielu klientów. Pogoda ma być piękna za tydzień, więc na pewno się uda. Czekamy na foto relację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na pogodę. Ma być nawet ok.30 stopni... jest szansa, że klienci dopiszą.
      Obiecuję przygotować foto relację. Jarmark trwa 3 dni - więc na pewno zrobię zdjęcia.
      Pozdrawiam .

      Usuń