sobota, 3 grudnia 2016

Stroik adwentowy z poisencją.

Wpadło mi ostatnio w ręce naczynie na stroki adwentowy. Nie planowałam go w tym roku wykorzystywać, ale stało się inaczej. Chodziłam po domu z malutką doniczką czerwonej gwiazdy betlejemskiej, którą kupiłam pod wpływem impulsu :-)  Chodziłam i myślałam, 
- do jakiej dekoracji ją wykorzystać? Problem rozwiązał się sam.






Ustawiłam ją na szklanym spodeczku , na środku naczynia.


Doniczkę obłożyłam szyszkami i iglastymi gałązkami.


Dodałam czerwone świece, które miały dekorować stół na święta.


I tak w prosty sposób powstał stroik adwentowy.


Aby już teraz poczuć w domu zapach świąt, 
skropiłam szyszki olejkiem sosnowym.


2 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowe :)
    Ślicznie będzie się prezentować na świątecznym stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Madzia.
      Na stół świąteczny jeszcze coś wymyślę....

      Usuń