poniedziałek, 20 czerwca 2016

Kompozycje kwiatowe na balu szóstoklasisty.

Witajcie Kochane,



Dziś się trochę pochwalę ;-)

W zeszłym tygodniu,  w szkole moich dzieci odbył się "bal szóstoklasisty". Rodzice z Trójek Klasowych bardzo się postarali, aby był to dzień wyjątkowy i dla uczniów i dla nauczycieli. Było smacznie i kolorowo. Moim zadaniem (po raz kolejny) było przygotowanie kompozycji kwiatowych. Ponieważ dla mnie to sama przyjemność i okazja do sprawdzenia się we florystyce - nie odmówiłam.

Przygotowałam dekoracje z tych kwiatów, które aktualnie kwitły na mojej działce. Okazało się, że nie miałam specjalnie w czym teraz wybierać. Załamałam się, gdy zobaczyłam, że większość teraz przekwita. Zebrałam, to co było ...



... i zaczęłam tworzyć. 
Na stół dla nauczycieli przygotowałam szarą skrzynkę, którą wypełniłam szklankami "nutelkami"  i przewiązałam wstążką:


Na stołach dla uczniów miały stać małe kompozycje w słoiczkach. 
Oplotłam je  naturalną rafią i dodałam kokardki - z tej samej wstążki, jakiej użyłam w dużej kompozycji.

Tak wyglądał efekt końcowy.


A tak wyglądały stoły:


Udało mi się dobrać kolorystycznie serwetki.

Impreza odbyła się w szkolnej stołówce, w której są seledynowe ściany i fioletowe rolety. 
Całe szczęście, bo o tej porze roku moje kwiaty na działce mają takie właśnie kolory. 

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia -
- ostatniego w tym roku szkolnym.
Huuraaaaaa !!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz