sobota, 26 marca 2016

Wielkanocne zające.



Lubię , bardzo lubię wielkanocne zające. Ustawiam je nie tylko na stole między talerzami i  kieliszkami , ale także na komodzie, parapecie - ... wszędzie. Do stworzenia tych własnych, jedynych i niepowtarzalnych  zainspirowały mnie zające oglądane na tegorocznych targach w Poznaniu - GARDENIA 2016. Tam zauważyłam  ciekawe ocieplacze na jajka, które stały się wzorem  moich.



Tam też spodobały mi się bardzo  zające posadzone w gipsowym wieńcu.

Pomysł świetny - prawda? - wart wykorzystania ;-)

Nie mogłam się oprzeć i  tak oto powstała moja wielkanocna dekoracja na stół.

Wieniec z bukszpanu z zajączkami w roli głównej.

Z okazji Świąt Wielkanocnych
Życzę Wam 
spokojnych i zdrowych chwil 
spędzonych w gronie
rodzinnym.
 

6 komentarzy:

  1. Jolu, Życzymy również Wam wesołych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magda - i wzajemnie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Te ocieplacze na jajka fantastyczne;))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Ocieplacze spełniają swoją funkcję, bo są podszyte od środka filcem.
      - wszystkiego najlepszego na święta.

      Usuń
  3. Tak się złożyło, że nawet nie złożyłyśmy sobie świątecznych życzeń... Ale wiesz, że życzę Ci wszystkiego, co najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Tobie też.
      Trzeba się jakoś spotkać...

      Usuń