piątek, 3 kwietnia 2015

Wesołego Świetowania !


Kochani.

Dziś spieszę do Was z życzeniami.

Na te nadchodzące święta życzę wszystkim spokoju, radości i
samych wyjątkowych chwil - bez pośpiechu.


Dużo zdrowia - tego szczególnie życzę tym, którzy go ostatnio potrzebują.

***

Pogoda w te święta sprzyja dłuższemu biesiadowaniu przy stole.

Życzę Wam , aby czas spędzony z rodziną
(tą bliższą i dalszą sercu)
upłynęły w miłej atmosferze.

***
 
Za oknem deszcz, śnieg i wiatr,
 zatem o spacerach możemy w te święta zapomnieć :(



***
 Nie dajcie się zaskoczyć w śmigus dyngus ;)

A propo, nie widziałam, aby moje dzieci  w tym roku szykowały się
na wielkie lanie wodą...

... chyba ze o czymś nie wiem... hmm...

To nic - ja i tak zawsze jestem z nimi w jednej drużynie ;)))






Powyższe zdjęcia dokumentują moje próby stylizacji stołu na święta. Ostatecznie  postawiłam na inne zestawienie kolorów. Zrobię zdjęcia, o ile dobre światło pozwoli.

Pozdrawiam świątecznie.

3 komentarze:

  1. Wesołych świąt ;)
    Szczęście, że u nas pogoda dopisuje i spacery murowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie znowu przylało.A już myślałam, że pojadę na działkę po bukszpan na święta.

      Usuń