piątek, 6 marca 2015

GARDENIA 2015. Inspiracje dla tych co szyją ;)

Dziś, bez zbędnych słów, chciałabym pokazać Wam kilka ozdób podpatrzonych na targach GARDENIA 2015, które można uszyć samemu...

Moją uwagę przyciągnęły szczególnie ozdoby wielkanocne. Koszulki na jajka,

 pisanki:


kury:

 

 i zające wielkanocne...

 Na pamiątkę kupiłam jednego z tej kolekcji:

***

Świetnym pomysłem na prezent są, uważam, stopery do drzwi. Na targach znalazłam te w kształcie kata i psa...




Wśród stoisk znalazłam jeszcze dekoracje bożonarodzeniowe;)) Choinki, wianki, bombki i zabawki z materiału.

W tym roku na Boże Narodzenie miałam uszyć taki stoper w kształcie skrzata lub Mikołaja.



Niestety zabrakło mi czasu... Może w tym roku się uda. Ważne, że wiem jak to zrobić ;)

Mam jeszcze przygotowaną relację z ozdób wielkanocnych , z którymi wystawiali się producenci na targach. Ale to już niebawem w najbliższym poście.
Pa.


6 komentarzy: