poniedziałek, 12 września 2016

Piknik w lesie.





Wykorzystujemy ostatnie dni lata "na maksa". Wolne weekendy spędzamy poza miastem -  na działce, nad jeziorem, w lesie... No właśnie - ostatnio w lesie. 

Wybraliśmy się na piknik do lasu. Z nadzieją, że znajdziemy trochę grzybów. Ale niestety - po takich suszach, jakie ostatnio panują w naszym rejonie, można znaleźć w lesie wszystko, tylko nie grzyby.









 Spotkaliśmy wiewiórkę: 

... biedronki:

Zebraliśmy mech i wrzos na jesienne dekoracje:






Piękne dary lasu. Tylko grzybka ani jednego :(

 Mimo to było bardzo miło.
 W lesie znaleźliśmy dużo cienia, 
ale także słoneczną  polanę - 
idealne miejsce  na piknik.





 Ostatnio wpadła w moje ręce czerwona poszewka w białe kropki. Piękna ;-)  

Zainspirowała mnie na tyle, że dobrałam pasujące dodatki, spakowałam koszyk i wybrałam się do lasu z rodziną. 












2 komentarze: