piątek, 4 września 2015

Decoupage w biało czerwoną kratkę.


Zauważyłam, że kilka moich ostatnich prac wykonanych techniką decoupage ma biało- czerwoną kratkę. Bardzo lubię rustykalne dekoracje, które tworzą niepowtarzalny, sielski klimat. Prawdopodobnie z tego powodu wybierałam - podświadomie - serwetki z tymi motywami. Powstało kilka kuchennych deseczek i kilka butelek. Oto one:





W klimacie jesiennym - z muchomorkiem w tle - powstała jeszcze taka deseczka :




Słodka - prawda?

***

Nie tak dawno - ubrana w koszulę -   w biało-czerwoną kratkę ;-))
 wybrałam się do ogrodu w poszukiwaniu jarzębiny. 








Co z tego wynikło ?
Zobaczycie i przeczytacie w następnym poście.
Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię. Na przykład obrus w czerwono-białą kratę na pikniku ...

      Usuń
  2. Piękne prace, a z jarzębiny to zapewne będą piękne jesienne dekoracje, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Iwonko :-)) Zrobiłam jesienny lampion z jarzębiny. Ty też tak masz, że patrząc na jarzębinę - widzisz już dekorację, jaka można z niej stworzyć?

      Usuń