czwartek, 9 lipca 2015

Ta pasja KOŁEM SIĘ TOCZY

Uffff.... Od rana trochę chłodniej.
Zaczęło nawet padać.

Myślę, że w związku z tym większość  Was zostanie dziś w  domu 
i znajdzie czas, by odwiedzić blogową brać.

Jeśli do mnie zawitacie - 
PROSZĘ - oddajcie na mnie głos w konkursie.
Konkurs organizuje Karol Werner na swoim blogu "Kołem się toczy"

Wystarczy kliknąć w link i zostawić lajka pod zdjęciem
Uwielbiam rodzinne podróże,
poznawanie  nowych  miejsc.



Jeśli czujesz to co ja - wesprzyj mnie w konkursie i daj lajka :-)

6 komentarzy:

  1. Ja już dałam, chociaż nie lajki decydują o wygranej, tylko jury...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem , ale to miło czuć wsparcie ... a lajki kierują uwagę jury na dane zdjęcie...

      Usuń
  2. Mówisz masz , mieć pasje to zaleta pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zalajkowane :)) Pasja piękna sprawa :)) Kamper cudny :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo.
      Taki kamper to idealne rozwiązanie na podróże małe i duże. Nie trzeba rezerwować hoteli, wystarczy mieć kilka dni wolnych... pakujemy się i w drogę..

      Usuń