poniedziałek, 17 listopada 2014

Świąteczny Kiermasz " Mojego Mieszkania" = spotkanie z Kobietami z Pasją

Świąteczny Kiermasz "Mojego Mieszkania ",
który odbył się w minioną sobotę w Warszawie - w Pałacu Prymasowskim
to  była wyjątkowa okazja do  pokazania swoich prac oraz
możliwość spotkania "Kobiet z Pasją" w jednym miejscu.

W kilku salach przygotowano ponad 50 stoisk.
Na każdym świąteczne dekoracje.

A tu moje rękodzieło:





***

Obok mnie stoisko miała Agnieszka z http://lawendowykredens.blogspot.com/



Jej szydełkowe mufinki są tak charakterystyczne, że poznałam ją od razu.


... i kram z szydełowymi warzywami:


A tu już z Agnieszką na moim stoiku:


Poznałam wiele, wiele osób, które znałm tylko ze stron internetu.

Zdjęcia dla magazynu MM robiła przemiła Ula z anielskizakatek@gmail.com
Jej gorące dekoracje z lodu można podziwiać w grudniowym MM.

Była też:

I mnóstwo innych dziewczyny,
o których będzie można przeczytać w kolejnym numerze MM.

***

Odwiedziła mnie Asia z mylittlewhithome@gmail.com,
której bloga czytam od początku powstania.
Asia tak jak ja "matkuje" trójce dzieci
i jest  zakochana w swojej działce w ROD
-tak jak ja ;)  - może dlatego jest mi tak blisa...


Pozdrawiam Was "Kobiety z Pasją" !
Do zobaczenia na Kiermaszu Wielkanocnym.

16 komentarzy:

  1. Była, byłam! Świetna impreza, pozytywna energia, fantastyczni ludzie :-) Do zobaczenia szybkiego i miłego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - warto było tam być. Witaj u mnie :) Pozdrawiam ...

      Usuń
  2. Piękne było Twoje stoisko :)) i pięknie u Ciebie, pozwolisz? zostanę na dłużej :)) serdeczności. a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, miło mi Cię gościć. Zaglądaj do mnie, kiedy tylko chcesz -

      Usuń
  3. Pozdrawiam Cię Jolu:)))) Miło mi było Ciebie poznać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak ja się cieszę... Na kiermaszu szukałam dziewczyny z "gąską"...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. witaj Jolu, ja dopiero dzisiaj wreszcie obejrzałam zdjęcia z kiermaszu;) odsypiałam;)) cieszę się bardzo z naszego spotkania, zwłaszcza, ze byłyśmy sąsiadkami, ale byłam rozczochrana;))) pozdrawiam ciepło i do następnego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, było bardzo, bardzo miło. Do zobaczenia.

      Usuń
  5. O rany. Ja też byłam ale w tym morzu różności nie miałam okazji poznać wszystkich. Następnym razem to nadrobię, koniecznie! pozdrawiam i do zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem się poznamy .... Może przed wielkanocą - do zobaczenia. Póki co zaglądaj do mnie - zapraszam.Jola

      Usuń
  6. Ale miałaś piękne stoisko! Pozdrawiam serdecznie i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do zobaczenia. Może na Wielkanocnym Kiermaszu?

      Usuń
  7. Mi też było miło Cie poznać i chwilkę pogadać :)) i jak zwykle zawsze za mało tego gadania ;))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, a z Tobą Ula szczególnie miło pogadać ...
      buziaki

      Usuń