środa, 29 października 2014

Hasło: KAPELUSZ - godzina 12.00


Nie mogę zdradzić co dokładnie oznacza to hasło - by nie siać zgorszenia. Napiszę tylko tyle: szalone kobiety  same w domu + dobry plan * piękna pogoda = owocnie spędzony czas. A jakie efekty  tego spotkania ? - zobaczcie:

Głównym tematem spotkania było : Ozdabianie kapeluszy suszkami.

Przy okazji jesiennych porządków w swoich ogrodach i na działkach moje koleżanki-florystki nazbierały i zasuszyły pokaźne naręcza  prawdziwych skarbów: hortensji w różnych kolorach, dzikej róży, jeżówki, chmielu... innych.

Zebrałyśmy

to wszystko na tarasie u Bogusi i przystąpiłyśmy do dzieła.

Praca paliła nam się w rękach ...

Z hortensji uciekały zaspane ślimaki...   :)


A oto efekty naszej pracy:










Z suszek, które zostały po ozdobieniu kapeluszy powstało kilka jesiennych kompozycji.



Jesień w tym roku wyjątkowo nas rozpieszczała i zachęcała do spędzania czasu za miastem .
 Ja już tradycyjnie - polecam wypady na wieś, do lasu , za miasto...
I pozdrawiam  - jeszcze  jesiennie.


8 komentarzy:

  1. Cudowne kapelusze :-)
    Nawet nie myślałam,ż tak pięknie mogą wyglądać, jesiennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też byłyśmy miło zaskoczone po skończonej pracy. Niby z niczego, a można wyczrować coś ładnego...prawda - to najbardziej cieszy.

      Usuń
  2. Rewelacyjne prace .na glowe mozna i dom ozdobic .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie myślałyśmy, żeby powiesić je np. w przedpokoju jako ozdobę...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. A może mój z bordową wstążką - podoba Ci się?

      Usuń
  4. Kompozycje w Twoim obiektywie wyglądają fantastycznie!
    Przy okazji zrozumiałam, że przed następnym spotkaniem muszę konieczne umyć płytki na tarasie ;(
    Dzięki za ciepłą relację :)
    Pozdrawiam Wszystkich Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusia - no co Ty - ja przecież "chodziłam na czterech" ;) po tym winie - co to ukręciłam korkociąg - i nia zauważyłam, żeby z płytkami było coś nie tak. To co ja widzę na zdjęciach - to piękny ogród w tle. ( I żadne Rewolucje Ogrodowe naszej koleżanki Magdy nie są potrzebna) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń