poniedziałek, 9 czerwca 2014

Bronisze - czy tylko dla florystów ? :-)

Kochani moi,
dziś chciałabym pokazać Wam miejsce,
o którym usłyszałam uczęszczając na zajęcia z florystyki. I które zwiedziłam podczas "klasowej wycieczki" do Warszawy ;-)

Bronisze - to warszawski rynek hurtowy,
gdzie oferowany jest pełen asortyment  różnorodnych gatunków
owoców i warzyw - krajowych i importowanych.

Bronisze - to także miejsce, gdzie zaopatrują się w towar
właściciele kwiaciarni.
W dwóch nowoczesnych, klimatyzowanych halach odbywa się sprzedaż
kwiatów, materiału roślinnego oraz artykułów dekoracyjnych.

***

Znaczną część asortymentu stanowią niewątpliwie kwiaty cięte...


... i rośliny doniczkowe.
Także te egzotyczne z dorodnymi owocami ;-)


Mnie zachwyciły stoiska z dekoracjami...

Niezliczone ilości wianków i wiklinowych koszy...


Szkło, porcelana, osłonki na doniczki, kwiaty sztuczne i suszone...

... i świece do wyboru, do koloru ...


... i świeczniki, i lampiony.

Ponadto można ty nabyć stylowe meble:
stoliczki, konsole, witrynki...


Uważam, że każda miłośniczka pięknych przedmiotów
znajdzie tu COŚ  dla siebie.

Polecam!!!

***

A może znacie podobne miejsca na Mazowszu,
które warto zwiedzić?

Piszcie w komentarzach.

Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Wieki całe nie byłam na Broniszach, ale jak zobaczyłam jakie cuda pokazujesz, muszę się wybrać, szczególnie zaintrygowały mnie te stylowe drobiazgi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak mnie. Dlatego uważam, że Bronisze są też dla osób, które chcą znaleść ładne dodatki do domu, a nie tylko dla florystów, którzy kupują towar do kwiaciarni. Raz na jakiś czas warto się tam wybrać...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bywam czasem tam, choć bliżej mi na giełdę na Bakalarskiej. Zawsze wychodzę z poczuciem niedosytu...
    Pozdrawiam,
    m.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O giełdzie na Bakalarskiej też słyszałam. Czy jest podobna do tej w Broniszach ...? Warto ją zwiedzić?

      Usuń