niedziela, 26 maja 2013

Mam w sercu maj!!!



Maj to mój miesiąc...
W maju są moje urodziny, w maju zaczynam bardziej wierzyć w to, że plany i marzenia się spełniaja. Jestem pełna chęci do działania...
Już od dawna planowałam dołączyć do grona dziewczyn, które są dla mnie źródłem inspiracji i dobrej energii. Właśnie teraz dojrzałam do tej decyzji...
                                        Witam Was serdecznie w moim świecie.
Będzie to blog o rękodziele, dekoracjach, o wnętrzach, o przyrodzie...o tym , co mi w życiu sprawia radość i powoduje, że staje się one piękniejsze.

                                                               ***
Pamiętając dziś o Dniu Matki , życzę wszystkim Mamusiom spelnia najskrytszych marzeń i dużo, dużo zdrowia...
                                                 Kocham Cię Mamo....Te bzy są dla Ciebie...

8 komentarzy:

  1. Witam w blogowym świecie. Życzę wielu pomysłów i inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu, dzięki.
      Dzisiejsza pogoda nastraja pozytywnie...

      Usuń
  2. Jolu gdy rozpoczynałam blogowanie, dziewczyny podesłały mi dwie rady pierwsza odnośnie dodania gadżetu z obserwatorami - łatwiej będzie dołączyć do grona Twoich obserwatorów - musisz wejść w ustawienia, układ i tam dodaje się gadżety.
    Mi dziewczyny proponowały także wyłączyć weryfikację obrazkową - utrudnia dodawanie komentarzy: ustawieniac/posty i komentarze/weryfikacja obrazkowa/nie/zapisz ustawienia.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kasiu za wskazówki. Mam nadzieje, że udało mi się ja zastosować.
      Na Twojego bloga trafiłam jakiś czas temu jako anonimowy obserwator. Bardzo ciekawy

      Usuń
    2. Bardzo proszę Jolu :)
      Cieszę się, że u mnie zagościłaś :)

      Usuń
  3. Witaj kochana, miło, że dołączyłaś do blogowego świata :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi dołączyć do Twoich obserwatorów!Życzę Ci powodzenia w blogowaniu! Jeśli będziesz miała pytania techniczne,postaram się pomóc-pamiętam jak to jest na początku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jolu dołaczam do obserwatorów i zapraszam Cię ponownie do mnie ;))
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń